Dit zegt Telfort over zichzelf
Telfort heeft sinds de oprichting in 1996 vele ontwikkelingen doorgemaakt. Tegenwoordig is Telfort een dochterbedrijf van KPN. Telfort is er voor de voordeeldenker. Ze bieden kwaliteit voor een lage prijs. Telfort vindt het namelijk dat goede telecom gewoon voor iedereen betaalbaar, betrouwbaar en eenvoudig moet zijn. Daarom vind je bij Telfort een A-merk telecom zonder onnodige extra’s. Altijd met het nodige voordeel.
Kernpunten
Goede prijs/kwaliteit verhouding • Gebruikt het netwerk van KPN
Dit zeggen anderen over Telfort
Telfort zijn reclame's genieten een ongekende populariteit. De ex-miljonair hands die zijn luxe leven heeft moeten inleveren voor een geldbewust leven. 'De kwaliteit die we gewend zijn, maar dan voordelig'. Hoewel dit Telfort geen kwaliteitsprijzen oplevert, wordt de reclame van Telfort alom geprezen. Slogans als 'Van een X5, naar Lijn 5', 'Van een eigen fortuin, naar een gedeelde voortuin' en 'Van golfbaan, naar bijbaan' worden zelfs verzameld op fan-sites. De reclame's vatten echter precies samen wat Telfort in de praktijk brengt: degelijke mobiele telecom tegen een voordelig tarief.
De Telfort dekkingskaart (KPN Netwerk)
Als mobiele provider heeft KPN van een landelijke dekking een speerpunt gemaakt. Inmiddels heeft het mobiele netwerk van KPN een bereik van 99,3 procent van de Nederlandse bevolking en het Nederlandse grondgebied en heeft daarmee de beste dekkingsgraad in Nederland. De dekkingskaart hieronder toont de situatie binnenshuis aan. De dekking is zeer hoog vergeleken met de andere netwerken: Vodafone 92%, T-Mobile 95% & Tele2 76%.
4G+ Netwerk
Het KPN netwerk zendt 4G uit op twee verschillende frequenties. De lage frequentie is vooral geschikt om door obstakels en muren heen te komen. De hoge frequentie zorgt dat ook bij veel drukte op de zendmast zoals bij events of in steden snel internet mogelijk blijft. Door de combinatie van deze hoge en lage frequenties is KPN in staat om snel en stabiele internet mogelijk te maken.